Snygghet

Idag såg jag Oskar Linnros på ICA. Skulle kanske inte ens säga att jag "såg" Oskar Linnros, jag mer träffade Oskar Linnros. För den som inte kände mig därikring första gången jag for på Storsjöyran - jag och Hanna åkte tillsammans, bodde med min pappa i hans kompisars lägenhet, höll vårt löfte om att inte dricka en droppe, träffade sjukt mycket kändisar och hade otroligt kul - känner nog inte till min, och Hannas, Snook-period. Vi var mer eller mindre besatta och även om Daniel var "min" och Oskar alltså var "Hannas" och detta var för hemskt många år sedan blev jag ändå givetvis mer starstruck idag än jag blivit de gånger till exempel Timbuktu eller till och med Fredrik Wikingsson gått förbi mig.

Vi stod iallafall öga mot öga i några hjärtbultande sekunder där inne på ICA och jag önskar så att jag sett ut ungefär såhär:



Eller såhär, det hade jag också nöjt mig med:



Jag hade gärna sett ut såhär:





Men nej, jag var tvungen att möta Oskar Linnros och se ut såhär:


Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha, klar att du gjorde. life's a bitch :(

2012-03-06 @ 15:03:36
URL: http://jenniferjohanssons.blogspot.com
Postat av: Johanna

cooooolt!! vilken ica var det? :) haha

2012-03-11 @ 23:03:26
Postat av: Johanna

pleaaaase tell what ica it waaas!!

2012-03-12 @ 22:29:00
Postat av: Ellen

Haha oj, det var Ica på Folkungagatan, där bredvid systemet!

2012-03-14 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0