Tjocksmock

Klar! Klar, klar, klar! Jag är KLAR med högskoleprovet. Ska aldrig göra det igen (peppar, peppar..)! Oavsett om det gick asbra eller rövdåligt så kan jag åtminstone inte göra mer nu. Jag kan inte plugga mer, jag kan inte istället för att plugga ha dåligt samvete för att jag inte pluggar (detta var aningen mer förekommande), jag behöver inte läsa DN:s ledarsidor längre fast det kommer jag nog fortsätta med men jag behöver iallafall inte ha dåligt samvete om jag hoppar över de tråkiga/högerrövslickande!

Hur det än gick, 0.1 eller 1.0 eller 2.0 eller whatever så kan jag hädanefter inte göra mer. Tyngden som varit högskoleprovet har lyfts från mina axlar och det känns rätt bra.

Och vilket bättre sätt att fira det än med en supermacka! Keso! Ajvar relish! Smör! Alla tre på samma macka! Fan vad gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0