Du är värd mer än asfalt och snöblandat regn

Jag har jobbat som ett jehu i helgen, fredag till söndag har varit en konstant arbetsdag med några pauser för glass, pussar och sömn. Det är ju alltid värt det, men när man står där klockan elva på söndagsmorgon, snorig och trött, har jobbat fredag kväll och hela lördagen och blir smärtsamt medveten om att det inte finns några varor kvar att packa upp utan det enda som går att göra för att fördriva tiden är att sitta i kassan samt fronta tills man får gå hem kl 21.15, DÅ känns det ganska tungt. Men nu är det över för den här gången iallafall och som sagt är det ju alltid värt det.

Idag har jag iallafall en ledig dag innan jag ska tillbaka till jobbet (dock för betydligt kortare arbetspass) på tisdag och onsdag. Sedan är det våran dag på torsdag, kvinnor, och så på fredag åker jag äntligen till Budapest. Det har ju faktiskt alla förutsättningar att bli hur jävla kul som helst. Fint hotell, fin stad, fin pojkvän och nu dessutom ett maskerad-cocktailparty som väntar när vi kommer fram, det kommer bli underbart!

Förresten hann jag med att färga håret innan jobbcrazen drog igång i fredags. Mikael kallade mig för Carrot top, men vi får väl hoppas att det var någon sorts skämt. Någon sorts JÄVLIGT tråkigt skämt.



Är det orange? Är det det kanske? Nä just det, JUST DET!!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

det är inte alls orange!! super fint

2012-03-05 @ 19:39:30
URL: http://jenniferjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0