Welcome back, welcome back, welcome back



Jag är tillbaka! Jag och internet har rett ut våra issues och bestämt oss för att hitta tillbaka till varandra! Med andra ord är Oskars kruppiga dongel utbytt mot ett trådlöst, alldeles underbart fungerande modem och jag kan återta min roll som kutryggad datanörd. Yessssssss!


Jaaaahapp, jag tänkte typ börja blogga lite igen alltså. Mest, egentligen typ endast, för att jag vill börja ta med mig kameran på fezt igen och ta snygga posebilder med vinglas och därmed föreviga min ack så flyktiga skönhet medan jag fortfarande kan - och detta gör jag 100 gånger oftare om jag har någon sorts utrymme som jag kan låtsas betyder något för någon där jag kan visa upp dessa bilder. ***Djup MeN äNdå ytlig*


Anywho, dags att göra sig beredd på bildbombernas bildbomber alltså! Hör ni det, ni få stackare som glömt plocka bort mig från bloglovin och nu fått en liten gnutta hopp tänd någonstans i maggropen? Det kommer inte bli bättre än såhär. Jag kommer fortfarande vara världens sämsta bloggerska och förmodligen uppdatera den här någon gång i veckan TOPS! Men ni får iallafall se min vackra nuna lite oftare, och vem kan tacka nej till en sån sak?








Kommentarer
Postat av: jennifer

längtar redan!!!

2012-02-02 @ 13:28:05
URL: http://jenniferjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0