The Weeknd

Helgen har spenderats i Uppsala och i någon form av konstant fylle-/bakfylle-/Hillbom-trans. Ej att missta som något negativt förstås, för helgen har varit väldigt rolig. I fredags var det stor inflyttningsfest hos Mikaels kompis Carl och hans Moa. Det styrdes dansgolv och fuldansades följdaktligen. Det vankades den obligatoriska hemmafest-girl-to-girl-deeptalksessionen. Och sen hände det nog en miljard andra saker som jag säkert kommit ihåg om jag inte intagit riktigt lika mycket dryck som jag nu gjorde. Kvällen blev iallafall natt och avslutades med både manspoonande och pasta carbonara. Och en självklar däckning.

Bild för att illustrera denna kväll:





Lördagen inleddes med en fantastisk frukost som min kära man styrt upp till tusen. Medan somliga var råbakis (Erik) och andra fortfarande rätt yrfulla (jag) så var Mikael på topp. Hur detta fortsätter hända är för mig ett mysterium. Dagen förflöt och mynnade ut i en kvälls nationsklubbande - min första! Vilket också var väldigt kul på sitt egna lilla sätt. Dålig musik på dansgolvet kan ju alltid dra ner, men bra människor har däremot en större tendens att dra upp.

Bild för att illustrera denna morgon:





På söndagen nåddes sedan slitenhetstoppen, men vi pallrade oss ändå till brunch och brädspel som ju är min absoluta favoritaktivitet på söndagar i Uppsala.

Bild för att illustrera att jag faktiskt var med i helgen och inte bara snott random bilder på killar och låtsats som att de är mina vänner:



(Jag har vida byxor på mig, mina ben är alltså inte sådär stora i verkligheten.... Kändes som en nödvändig sak att påpeka)




JA JA, nu ska jag försöka ta mig genom denna dag med balettvärk i hela kroppen från gårdagens efterlängtade klass. Ska fara och hämta mina nya glasögon (!!! KUL) och sen åka på jobbet och fronta skiten ur semmelhyllan.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0