Suck

how to make an animated gif


Ja, det ser ut som jag suckar. Men det gör jag inte, för jag trivs väldigt bra i mina glasögon. Blir svinnojig varje gång jag läser tidningen/sitter vid datorn/sitter i kassan på jobbet dock, eftersom min optiker basically skyllde min kraftigt försämrade syn på att jag använt mina "långavstånd"-glasögon när jag gjort saker på nära håll. Och gud förbjude om jag skulle använda dessa i något sånt sammanhang, då skulle jag minsann bli nästan blind! Hon sa kanske inte exakt så, men det var undertonen. Alltså freakar jag ur varje gång jag tittar på något på relativt nära håll och ögonen anpassar sig lite till det. Men men, jag kanske vänjer mig och slutar nojja om DET.


Mina glasögon är stjärtsnygga iallafall och jag ser ut som en tvättäkta hipster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0