Project runway

På tal om killen med de tindrande ögonen, så fick ju jag en symaskin av honom i julklapp. VA NÄE? Jo, faktiskt. I förrgår så invigde jag den äntligen, tog tummen ur och for och köpte ett litet sykit med alla nödvändigheter och började sy på en klänning.

Jag har varit borta från syandet så länge att jag nog glömt bort hur inne jag blir i det när jag väl börjar. Jag blir som en liten symaskin själv.. eller något sånt. Iallafall så sydde jag klart min fina klänning igår morse och det är helt otroligt att jag höll ut till slutet med tanke på att jag hade lyckats välja det elakaste stretchtyget i hela affären.

Här är då mitt vackra verk (ja, jag är stolt som en tupp!):









Nu fattas bara att köpa ett litet silkesband att sy fast så ärmarna inte åker ner hela tiden och flashar mina boobies.


/Sykunnig, inte skrivkunnig, tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0