I'm a superstar cause I take postaaaas



Kolla här då vad jag kom hem med ikväll! In your face, utsugarkapitalistsvinar-SL! Jag ska hämnas ert sätt en stulen affisch i taget. Nu ska jag inte gapa på om hur detta brott begicks, men satan så svettigt det var på tunnelbanan från Hötorget. Med stöldgodset vid min sida väntade jag bara på hur de polisförklädda ordningsvakterna skulle stega in och plocka mig. Slänga in mig i finkan efter en riktig ordentlig omgång misshandel och kanske lite lätt gruppvåldtäkt. "This is what happens när man försöker hindra SL:s kommersialism, bitch!"


Aaaaaah nu är jag i säkerhet iallafall, och den här finingen ska upp på någon väl vald vägg inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0