In fashion one day you are in and zi next day you are out

Idag har jag ägnat åt att försöka känna mig snygg (varvat med lite Mad med-tittande och mycket mat). Jag har rakat ben och lockat hår och till och med tagit upp min tandblekning igen! Och på grund av det får jag lov att dricka mitt eftermiddagskaffe med sugrör för att inte fläcka tänderna i onödan *ohoo HoLLywoodstyle*. Att de enda sugrören vi har här hemma är såkallade "partysugrör" är ju bara lite icing on the cake.


På tal om snygg så handlade ingen mindre än Top Model-finalisten Klara av mig på jobbet igår. Jag blev grymt starstruck, mitt huvud föll typ av. Men samtidigt, här kommer hon en dryg timme innan programmet där hon kanske eller kanske inte utses till vinnare av Top Model och handlar ett gäng saker som inte tyder på att det är något stort firande i faggorna. Årets största spoiler?! Idag när jag såg reprisen var all spänning borta och jag visste redan från början att min favorit förmodligen skulle förlora. Jaja, Klara hade iallafall sjukt vita tänder i den sista elimineringen och nu känner jag att fan vad jag ska bleka mina grågula stackare tills de ba faller ut.


Sund och djup.

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0