20-årig kvinna uppäten av jämngammal, motivet uppges vara en strid om laptoputrymme. Och viss hunger.

Okej att du uppenbarligen har fått förbannelsen av en medfött sämre ämnesomsättning än jag har. Och jag förstår att du är ilsken och möjligtvis då också lite territorial på grund av bantningsshaken du just blandat och förslagsvis även har som din huvudsakliga föda. Och nej, dessa två saker gör det ganska klart att vi inte direkt har så mycket gemensamt och uppenbarligen inte kommer bli bundisar under denna resa.

Men snälla, aningen trinda, kvinna framför mig på tåget, kan du inte flytta din världens största laptop lite lite grann så vi får lika mycket plats på bordet vi BÅDA sitter vid? Kan jag åtminstone få mer än en decimeters yta att ställa min lilla Macbook på? Den överhettar och bränner mitt knä om den får stå där för länge, förstår du.



Det här kommer bli en väldigt lång resa till Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0