Morgon(?)filosofi

Jag sitter instängd i köket och väntar på att någon mer ska kravla sig upp ur sängen och kanske ta sig an detta enorma diskberg som täcker 90% av all yta tillsammans med mig. Dock förväntar jag mig inget, vi gick trots allt och la oss efter sju imorse efter ett fantastiskt besök på KDR, så om mina fina vänner vill sova lite längre är jag inte en att klaga.

Som sagt så är Magnus och Hampus här sen i torsdags, och vi har spenderat hela helgen med att äta gott (cheeseburgare, pastagratäng, kikärtsbiffar från gudarna och världens godaste Ritter sport), dricka gott (Merlot, Captain morgan, Becks och margaritas) och älskat varandra in absurdum.

I torsdags wowade vi Magnus med second hand-kvarteren, i fredags förfestade vi inne på McDonald's med starköl och hamburgare och igår dominerade jag och Hampus dansgolvet tills DJ:en älskade oss lika mycket som vi älskade honom.

En jävligt bra helg med andra ord.


Om de tre vännerna bara kunde vakna nu så skulle vi kunna åka och göra Flohmarkt am Mauerpark till våran också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0