Tar över

Jaha, då tänkte jag lika delar återuppliva och kapa den här bloggen. Denna gång är dock inte staden jag ska vara borta i Berlin, utan Stockholm, och tiden jag ska vara borta kanske inte är riktigt obestämd, men väl osäker.

Jaha, på måndag planerar jag iallafall att anlända i Stockholm där jag tänkte resa, njuta, göra trevliga saker med min medflyttare Hanna och så kanske jobba deltid för att kunna försörja denna lyxiga livsstil jag förväntar mig börja leva. En och annan kändis eller ny kompis eller varför inte båda i en kanske också slinker ner.

Jaaaaaha, det var väl det.

Väl mött!

/Ellen, numera sole owner of this blogg

Kommentarer
Postat av: jennifer

Yaaay :D

2011-07-27 @ 03:14:24
URL: http://jenniferjohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0