Ta helg!

Igår festade jag och mina kompanjoner till det på ett proppfullt Trädgården. Vi poppade skumpa för att fira att Hanna slutat jobba, att vi ska flytta till Stockholm, att vi är friska både här och där och för att livet bara är allmänt köngligt.



Det hade för övrigt lämpat sig bättre om jag inte hade varit bakisseg idag med tanke på att jag måste få följande saker gjorda:

  • Börja packa
  • Packa klart...
  • Städa efter förfesten (genial idé att ha en sån igår...)
  • Duscha bort fyllan
  • Äta något
  • Köpa något så jag kan äta något
  • Oooooch börja jobba klockan 17

Jag har alltså typ fyra timmar på mig att göra en helvetes massa grejer och varför sitter jag då kvar i soffan och jäser? Ibland är självföraktet mig övermäktigt...



Oh well, här är bilder från yesterday:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0