tjuvkikade på mammas dator...




... och hittade de här bilderna. För er som inte vet/känner igen dem så är det mina småsystrar Moa och Matilda för en hel del år sedan. Skulle investera i en krympningsmaskin att stoppa er i då ni är som jobbigast :) Ni vet att jag kommer sakna er.

Sitter nu och scannar in mina gymnasiebetyg och skriver CV på engelska samtidigt som jag fixar hemförsäkring och andra blablablasaker. Jag som på allvar inte kan gå och smsa samtidigt. Kan knappt prata i telefon samtidigt som jag har tuggummi i munnen. Har inte packat än även fast jag skrivit 48953084909099 ggr att jag ska vid det här laget. Men bättre sent än aldrig, om några timmar ska jag bege mig mot Malmö. Har flyttat ut ur huset i Simris nu med bara några prylar kvar på vinden. Den insikten slog mig i skrivandets stund, hehehhe känns lite konstigt.

Inom kort kommer en presentation om både mig och Ellen. Nu vill jag precis som henne slå mig till ro i vår lägenhet, handla mat (brownies) på Kaufhaus och jubla över vinpriserna.

Kommentarer
Postat av: den äckliga syrran

Aj vad jag kommer sakna dig.

2011-01-11 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0