du får ha det underbart i Berlin

Från att ha varit i princip sysslolös (låter mer lyckat än arbetslös, eller? hehe, dåligt försök) så har jag haft tusen saker att göra. Kör på Ellens stil och har hunnit med ungefär två av alla dessa. Ska göra resten imorgon samtidigt som jag passar min fyraåriga brorsa. Jag testade en gång att färga håret, min kära Veronica hjälpte mig, samtidigt som vi passade honom och det gick ju som det gick, kan bjuda på en bild så snart jag lärt mig att ladda upp bilder. Det roliga var att vi gav oss på att slinga mitt hår sisådär 8 timmar innan jag skulle upp till min studentfrukost... Så det var bara att dra ner den SUPERSNYGGA (tycker ni inte den är läcker!?) studentmössan över öronen och se glad ut. Hur som helst, jag gör ALLTING i sista sekund, inga undantag. Jag hoppas det finns några likar där ute! Några andra som inte går med ramlösaflaska och äpple i väskan på väg till ett heltidsarbete efter att ha fixelifixat allting som ska fixas i god tid.

Helgen har varit riktigt grym. Hemma hos min bästa vän Emil styrde vi avskedsfest då han ska till Australien och jag då till Berlin. Det var en fin fest där vi dansade till kl 04.00. Lägger upp några bilder därifrån då jag har chans att sno dem från facebook.

Nu ska jag ge mig på att packa! Längtar efter Ellen och Berlin.

Kanske bloggen är lite upp och ner, nu när vi är på olika ställen men det är lugnt - snart vävs våra båda liv in i ett intressant liv, i en stad, en lägenhet som ger bloggen lite mer ett och samma koncept. Berlin blir en tråd & de andra, ja de får vi helt enkelt spinna fram. Ni får vänta och se, tills vidare ha det super!


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0