Snuskspottan

Alltsåååååå jag orkar inte. Spotify säger nu åt mig att jag inte kan fortsätta använda det om jag inte uppdaterar mitt land på min profile. Går självklart in på min jävla profile eftersom jag aldrig någonsin haft mer lust att lyssna på Fleet Foxes än jag har nu (vill ha det jag inte kan få, jag vet) men oj då, när jag ska välja ett annat land i land-listan finns det BARA ETT LAND ATT VÄLJA PÅ: Sweden?!?!?!?!=!??!?!=

Vad är problemet? Varför gör Spotify så här mot mig? Ska jag verkligen behöva typ maila någon prepubertal Spotify-nörd för att kunna lyssna på lite JÄVLA musik!? ARRRHGHHGGHHHH *gråter blod*

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ahhh, lider av samma problem i Schweiz, varför vill inte alla länder ha spotify är en fråga jag ställt mig många gånger... MEN! Det enklaste, om man inte vill köpa premium, är att be någon i sverige logga in på ditt konto snabbt. Då funkar det i 1-2 veckor igen :) lycka tiiill.

2011-01-24 @ 10:45:46
URL: http://aswisswayoflife.blogspot.com
Postat av: Ellen

Åh tack! Fan vad nice, och fan vad smart

2011-01-25 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0