Rixpack hostel - inte for alla

Lyckan! Det bor inte bara medelalders kinesiska man i mitt dorm, det bor ocksa rumanska hogre-an-medelalders man dar! Och med sig har de till och med en halvung rumansk kille som kan lite engelska och darmed satte stopp for min sociala svalt. Ar fortfarande halvradd for nagon form av gruppvaldtakt inatt, men de verkar snalla. Speciellt nu nar jag sitter i vandrarhemmets kok och zurfar. En av gamrumanerna ropar "Allo? Allooo?" och nar jag vander mig om far jag erbjudanden om ol, cola, kaffe och kanske lite, lite whisky? Kanner mig dock trakig och tackar nej till samtliga... Kopte en marsbar pa vag till besoket i lagenheten sa ska nog krypa upp i min slaf, satta pa lite Hakan Hellstrom, pula i mig chokladen och grata mig till somns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0