Oacceptabelt

Vad är det här?

Kommer hem från en lång dag på jobbet och Emma är inte ens hemma?! Med andra ord: ingen mat på bordet, inga små fingrar redo att massera Big papas fötter, ingen nyöppnad öl på vardagsrumsbordet för att släcka efter-jobb-törsten, inte ens en rumpa att smacka till opassande för att sedan skratta ett obehagligt, lite slem-i-halsen-aktigt skratt. Vad är det för poäng att fara till jobbet varje dag och dra in levebrödet till sambon så hon kan roa sig dagarna i ända om jag inte ens får något tillbaka!

Nä, nu ska jag sitta exakt så här



i fåtöljen med ögonen på dörren tills hon vågar sig hem igen. Och då jävlar. Då är handflatan varm och redo. Redo för lite disciplin. Då ska satmaran lära sig

Kommentarer
Postat av: lille maaalin

Åh, tänk att få komma hem till en sån darling! avis på Emma



Och JA Ellen, jag har hittat MASSOR med lösviktsgodis. Det perfekta lösviktsgodiset som är bättre än det Svenska. Och på en skala 1-10 måste jag säga två. Förlåt.. Jag kan skicka över lite? Är det okej?

2011-01-26 @ 22:38:23
URL: http://notinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0