Numero uno

Jag tar mig härmed friheten att spräcka denna bloggs mödomshinnan. Emma har åkt hem från Umeå så att komponera ett första inlägg tillsammans blir problematiskt.

Jag, Ellen Christensen, och min käraste vän Emma Aasa ska alltså flytta till Berlin. Imorgon går min nattbuss till Arlanda där jag ska stressa mig till flyget och min nya hemstad, mitt nya hemland till och med. Har jag packat? Nej. Har jag gjort fler än två av de 13 (!!) sakerna som står på vår Att göra innan Berlin-lista? Absolut inte. Har jag alltså tid att sitta och meka med en tillfällig header eller ens skriva detta inlägg? Noppsnopp! Gör jag det ändå? Tydligen, så fuck you världen och tidsbristen som du för med dig! Förnekelse är en av mina starkaste sidor.



Tack och hej från mig och mina vackra sommarbrön

Kommentarer
Postat av: Less invandrare

Sköna bröst

2011-01-06 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0