KDR

Vi har kommit överens om att gårkvällen får fem av fem toasters. Jag lirkade mig in på avskedsfestandet för en jobbarkompis på en grym bar som hette KDR. När vi väl hittade till den ohittbara baren hängde vi dock knappt med mina arbetskamrater, utan planterade oss vid bardisken och hängde med den ena coola tysken efter den andra.

Det är ett sant mirakel att jag varken spydde igår eller imorse med tanke på att jag satte i mig en halv flaska vin och lätt över tio vodkashots. Men fylleskyddsängeln måste ha varit med mig för jag mådde prima! Detsamma gäller för Emma, även om hon var lite halvförvirrad imorse...

Förbannar vårat fylleresonemang att vi kunde stöka ner hur mycket som helst igår och ta tag i någon sorts städning idag. Jo, tjena, det kommer ju hända. Vi skjuter på städningen till imorgon och då finns det inga ursäkter eftersom min fina älsklings-Hanna kommer på kvällen!

Vad mer, vad mer? Jag lagar just nu lördagsmiddagen: ett kilo pommes frites och två färdigpizzor som snart ska sättas in i ugnen. Överviktig än? Nej, men jag jobbar på det.

Min hjärna är inte riktigt med idag, därav detta totalt meningslösa inlägg




Bilder från igår dååååååååårå



Ett par mogna glas vin




Nu laddar vi om för ikväll! Man kan ju inte äta pizza utan öl och man kan ju inte dricka öl utan att dricka vin och så vidare i all oändlighet hahahaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0