*aLcoHoliC*

Vaknade av att solen lös skamlöst starkt genom det enorma sovrumsfönstret och kände att jag kanske skulle våga mig på att beblanda mig med allmänheten idag. Sminkade mig i förmodligen en och en halv timme, målade naglarna väääldigt långsamt, bytte kläder några gånger, sen när det inte fanns några ursäkter kvar tog jag mig äntligen ut.

Gick till det helt sjukt stora shoppingcentret down the street för att fylla skafferiet med något annat än Super sandwiches och gelésylt. Ja, blablabla, handlade massa goda och nyttiga grejer, men det absolut värdaste jag fick ut av detta besök till affären var alkoholpriserna!

Herre min je, en liter vin för 17 kr?
Kajsa hör på detta, en sjua vodka för 45 kr?!
Och såg jag fel eller kostade ett sexpack staropramen kring trettiolappen? (5,0%, jag dubbelkollade)

Oi ve, hur ska detta gå?



Kommentarer
Postat av: Fay

Om du inte varit där redan så måste jag tippsa om shopping nr1! Alexa, ta u-bahn till alexanderplatz och sen går det inte att missa den sora, rosa, byggnaden!

2011-01-11 @ 01:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0