Min Draco....

Gomorrn

Vi missade veckohandlingen igår vilket betyder att vi inte hade mer ätbart hemma igår än en konserv bönor och två potatisar när vi skulle laga middag. Vi skämtade lite om att leva fattigmanslivet tills vi fann RUCCOLAN i kylen, då blev det ju genast gourmetmat av det hela! Jag tjatar varje dag om att jag vill göra min favoritmenändåbilligmat; ugnspankaka med riven potatis, bacon och soltorkade tomater. Döm inte, det är helt.... fantastiskt. Tänk ruccola också. Det är såhär gott: http://www.youtube.com/watch?v=MnagRjxp7v4 (vet inte hur man länkar, ok?!.....)

Annars då? Jo Ellen sover väl som vanligt längre än mig och jag dricker kaffe ur Malfoy-muggen. Det känns lite perverst att skrubba hans ansikte då jag diskar dock...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0