Orkar nicht

Alltså jag orkar inte. Hade en typ magtröja på mig ikväll. När vi gick genom Alexanderplatz möter vi tre killar i kanske 15-årsåldern och en av dem (han med glansig dunjacka, varför i hela fridens namn köper man en glansig dunjacka?) säger väl något i stil med "Får jag stoppa fingret i din navel?" och viftar med sitt äckliga finger framför mig.

Jag orkar inte.

Min PMS orkar inte.

Min lesshet passerade liksom slå in fejset-stadiet och gick över till att jag antingen ville ta lillknatten åt sidan och försöka med len röst tala lite vett i honom eller köra upp min feta mensmage i hans ansikte och ba "JA JÄTTEGÄRNA, ge mich deine finker!!!! WAAAAAAAAAH vift vift"



Gav honom dock bara en mördarblick och gick vidare. Såklart.




Men nästa gång... då jääääääääääävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0