Hujedamig

Förbannar den satans Hollywood Yoga-videon. Mina ben är lika stabila som Ray Romano efter hans fru lämnat honom (fråga inte, har läst feministiska serieteckningar idag). Den superdeffade yogainstruktörens röst ekar fortfarande i mitt huvud. Jag skulle inte bli förvånad om bönorna, ruccolan och de stekta potatisarna kom upp samma väg som de gick ner...

Men ändå är jag fulnöjd.

Det är med skräckblandad förtjusning jag inväntar morgondagens (och följande dagar efter dens) träningsvärk.




OBS! Gammal bild!

OBS2! Kan fortfarande göra sådär ändå! Är vigare nu faktiskt!

OBS3! Ja, vighet är det bästa flaggskeppet jag har, så jag måste ta varje chans jag har att skryta om det. Jag skäms över mig själv, men jag gör det ändå.



OBS4! Nej, jag och Quasimodo är inte släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0