Hemmafest

Hälsningar från krigsmarkerna

För att klara av saknaden efter vår vapendragare Hanna som nu har lämnat boet, ska vi ge oss på att styra någon sorts hemmafest här i Neukölln ikväll. Detta blir sista striden, eftersom min mor kommer imorgon och tonårssupandet då måste upphöra över en helg.

Lite roligt är ju att alla vi känner här i staden och alltså de enda vi kan bjuda in är killar som kärat ner sig i Emma på olika sätt. Med andra ord kommer crowden för kvällen bestå av herrar som tävlar om min rumskompis hand. Jag ska med andra ord bara luta mig tillbaka och enjoy the show.

Detta kommer bli episkt, på ett eller annat sätt



Avslutar med en klassisk posebild:



/Bakfyllan själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0