Hanna Berg HANNA berg hanna BERG HANNA BERG (gästinlägget)

Hej govänner, jag heter Hanna Berg och jag hälsar på hos Ellen och Emma i berlin

Jag vet inte riktigt vad jag ska dela med mej av i detta lite krystade läge så jag tänkte skriva att (förutom att allt är jättefint och kul och mysigt och gott och härligt) det är på gränsen till påfrestande att både Ellen och Emma fryser till och andas djupt och högt när en attraktiv man går förbi. Ungefär såhär går det till:

1, random kille går förbi

2, ellen och emma gör ovanstående (ovetandes om varandras handlingar) och tittar sedan på varandra

3, båda möts upp i en symbios av attraktion

4, random kille försvinner ur synfält

5, allt blir som vanligt

(6, jag hamnar i mamma-rollen och fattar ingenting och typ suckar och låtsas vara vuxen)

Men iallafall. fan vad gött det är att vara här. vi har druckit vin och ätit lökchips.... som typ är SÅ JÄVLA GOTT? ??????????

lägenheten är skitfin på på-gränsen-till-pretantiöst-sättet och jag älskar det. och ellen och emma såklart. vi har skedat varandra till söms och kramats och pussats och det känns vemodigt att åka hem

fred! Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0