Femkampen

Nu har Ellen vaknat och jag frågade henne om jag fick berätta och jag fick!!

Ikväll är det en speciell kväll. Vi ska nämligen tävla mot varandra i femkampen.
Alla som hejar på mig kan ta det lugnt, det är inte vad det låter som = inga fysiska krav.
Nejnej, femkampen går ut på att klara fem utmaningar på krogen. Fem utmaningar vi själva kommit på och som stiger i jobbighet för varje siffra. Varje utmaning innehåller ordet "kille" och någonting att klara av. Hur som helst, den som förlorar får det straff den förtjänar. Förloraren ska gå till Ch Gross på Kaufland och lämna en lapp där det står "call me" och sitt telefonnummer på. Ch Gross ser ut att vilja döda en med blicken bara för att man köper ett paket mjölk där, men det går inte att frångå att han ändå bra ut. Straffet är pinsamt och hårt så båda har tävlingsviljan på topp just nu. Låt fredagskvällen börja och bästa kvinna vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0