Gårkvällen

Igår invigdes utelivet här i Stockholm. Min bror Olov fyllde 26 sköna år och jag och Hanna fick hänka på firandet. Vi började med att poppa lite skumpa här på Telefonplan och sen begav vi oss till Skanstull på förfest. Efter en nervös färd till Trädgården där jag trodde jag skulle bli nekad för jag inte fyllt 20 än, kom vi in utan att ens bli legkollade. Soft nanting. Jag och Hanna bestämde oss iallafall fort för att detta, det skulle bli vårt stammishak. Massor med fina ljusslingor och häftiga grejer, vi blev helt enkelt lite starstruck of it all. Men även såhär dagen efter står jag fast vid att vi ska trampa Trädgårdsgolv tills fötterna blöder.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0