Framme!

Puh! Har spenderat hela dagen i den soliga delen av en AC-lös bil. Sedan for jag tunnelbanan och vägen från tunnelbanan i fortfarande stekhet sol med en jävla tjocktröja på mig (?!) och sedan släpade jag min cirka 40 kg tunga väska upp för trapphuset. Vi bor på tredje och högsta våningen.

Har aldrig känt mig så vidrig som när jag ramlade in i hallen, och kallduschen jag just tog har aldrig varit mer välbehövd.


Bilresan ner var iallafall otippat nice, med tanke på hur mycket jag hatar långa bil-/tåg-/bussresor. Vi började med att ta ett dopp i det iskalla havet vid stugan så vi var beredda på den varma bilen, och sen underhöll vi oss hela vägen till Stockholm med Filip och Fredriks sommarprat, raggsnack och VB-paj.



Nu borde jag typ äta någon form av mat och dricka några liter vatten, men soffan har som sugit fast mig. Plus att Coop förmodligen stängde för en kvart sen... Suck...




Just det, ramlade från mina 12 centimeters höga hästar i lördags hehe:



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0